Kijkje achter de schermen bij ons Service Center

Wist u dat wij machines 100% testen voor uitlevering? Dit gebeurt door onze gekwalificeerde service engineers bij u op locatie of bij ons Service Center in Duiven. Zodoende weten wij en u zeker dat alles goed van start kan gaan.

Optimaal coderen en etiketteren

Ons doel is natuurlijk dat iedere machine feilloos kan draaien bij onze klanten. Hiervoor hebben wij een serviceteam van ruim vijfentwintig specialisten in Nederland. Zij houden zich iedere dag bezig met het installeren en onderhouden van al onze codeer en etiketteeroplossingen. Dat is soms best wel een uitdaging met meer dan 11.000 geïnstalleerde service objecten in Nederland, maar we doen het graag. Mocht de nood aan de man zijn, dan beschikken wij over een grote voorraad nieuwe en jong gebruikte back-up systemen. Daardoor zijn wij vrijwel altijd in staat om klanten snel te helpen. Bezoekers staan vaak verbaasd te kijken naar de hoeveelheid machines en alle diverse werkzaamheden die in onze werkplaats plaatsvinden.

Voorbereiding is het halve werk

Met zo veel bestellingen en verschillende technologieën is het belangrijk om gestructureerd te werken. Bij bestellingen van nieuwe codeermachines door onze klanten komt één van onze werkplaats engineers in beeld. ‘In het Service Center zorgen mijn collega’s en ik ervoor dat systemen pas de deur uitgaan als alles 100% is getest voor uitlevering. Om dit te garanderen werken wij met vaste procedures, protocollen en checklijsten. Mijn werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het klaarmaken van orders, opstarten en testen van machines, doorvoeren van maatwerkaanpassingen en machinereparaties. Met zo veel machines in ons assortiment ben ik iedere dag met wat anders bezig en dat maakt het erg afwisselend en leuk.’, aldus Feiko Terheggen.

Snel schakelen

Bestellingen van klanten willen wij zo snel mogelijk gereed hebben. Alles staat in onze projectplanning en zodoende worden alle taken systematisch afgehandeld. ‘Veel machines en onderdelen liggen op voorraad. Vandaar dat orders snel verzameld en gereedgemaakt kunnen worden. Wij hebben ook altijd volledige systemen klaarstaan in ons Service Center om direct een klant te kunnen helpen. Recentelijk kregen wij in de ochtend een telefoontje van een bedrijf dat niet werkte met onze machines, maar hun codeermachine was stuk. Twee uur later was de productie weer volop aan het draaien met onze kleinkarakter inkjet. De waardering van die klant was fantastisch en dat is waar ik het voor doe. De taart die wij van hem kregen smaakte trouwens ook heerlijk.’

Producttraining en kennisdeling

Onze leveranciers introduceren regelmatig nieuwe producten. Om alle ins en outs van deze machines te kennen gaan onze service engineers regelmatig op training. ‘Het is voor mij belangrijk om veel te weten van de machines waarmee ik werk. Vaak komen de specialisten van onze leveranciers een training geven in ons Service Center. Dan kunnen we de theorie direct testen in de praktijk. Het is gewoon mooi om een machine open te maken en te begrijpen hoe iets werkt. Met die kennis kan ik onze klanten nog beter ondersteunen. Bovendien geven wij zelf ook producttrainingen aan klanten in ons Service Center. In een technische workshop leggen wij operators en technici uit hoe de systemen bediend moeten worden en geven wij extra tips en trics.’

Bent u benieuwd naar ons Service Center of geïnteresseerd in een producttraining? Neem dan contact op met onze specialisten.